luni, 31 martie 2008

Cei vinovati sa fie pedesiti!

In dimineata zilei de 31 martie 2008, colegii Tatianei Duplei s-au adunat la locul accidentului de pe Kiseleff pentru a fi alaturi de sora acesteia - Ludmila.
Ludmila a cerut doar atat: cea vinovata sa fie pedepsita conform legii. Studentii prezenti au cerut si ei presei sa nu lase ca acest caz sa fie musamalizat. Iata link-ul pentru a semna petitia online adresata ministerului justitiei:
http://dinmasinamea.wordpress.com/2008/03/30/petitie-online-catre-ministerul-justitiei-politia-romana-si-baroul-bucuresti/


3 comentarii:

Unknown spunea...

E ingrozitor sa-ţi pierzi persoana dragă!Cel mai oribil însă e să ştii că "s-a stins" în indiferenţă!Chiar dacă asasina nu va fi pedepsită după lege, oricum "Dumnezeu nu bate cu băţul!"!

Sergiu spunea...

Mereu gandim negativ, sau suntem doar realisti? Nu trebuie sa existe "chiar daca"! Legea trebuie aplicata odata in tara asta! Daca e vinovata, VREAU sa infunde puscaria "soferita" aia!! Dumnezeu, sa aiba El grija de sufletul bietei fete...de "bataie" trebuie sa se ocupe LEGEA!

Anonim spunea...

Am fost martora si eu unui asemenea accident in Chisinau(unde tot se conduce groaznic):o eleva a traversat strada neregulamentar langa scoala si tot o doamna cu masina scumpa avand viteza mare a lovit-o foarte tare ca a zburat la 1 m poate mai mult,a coborat din masina a rugat niste barbati ca sa o ridice pe fata a luat-o in masina ei si fuga la spital,fata a supravetuit bine mersi,eu cred ca asa trebuia sa procedeze si Straus,dar unii oamenii sa demonstrat nu au minte si nici inima ,imi pare rau,condoleante mele.