luni, 31 martie 2008

Noi nu uitam ce s-a intamplat!

Ieri, 31 martie 2008, in jurul orelor 19.00, am mers la locul accidentului de pe Kiseleff, pentru a pune niste lumanari sa arda in memoria Tatianei Duplei. Studenti, membri ai UNSR si UNTB, dar si altii, veniti in urma apelului lansat pe Internet, s-au adunat la Muzeul Antipa, iar de acolo, au mers cu totii spre locul accidentului, tinand fiecare cate o batista alba de hartie. Acest mars a fost un semn de protest al studentilor fata de nepasarea politistilor aflati la locul accidentului, dar si un mod de a-si declara solidaritatea.
Am ajuns la locul accidentului pe la 18.00 si nu era nici zare de politisti pe acolo. Mai aproape de orele 19, acestia au inceput sa apara si sa inmulteasca pe minut. Cand am vrut sa traversam pe trecere pentru a ajunge la locul unde se depuneau florile, politistii au incercat sa ne zica sa trecem pe rand, sa nu ne inghesuim. Oricum am trecut cu totii, ocupand si una din benzile de circulatie. Timp de 20 de minute, am trecut pe rand si am depus o batista alba si o lumanare pe locul in care Tatiana a zacut in agonie.


Niciun comentariu: