luni, 31 martie 2008

Siguranta si incredere??? Unde sunt???

Ceea ce s-a intamplat cu studenta basarabeanca Tatiana Duplei este ingrozitor. A fost lovita de masina asasinei Anamaria Straus chiar pe trecerea de pietoni, pe soseaua Kiseleff. In reportajul pe care l-am urmarit socata pe YouTube, mi-a fost dat sa vad un comportament inuman din partea agentilor de circulatie. Nu-mi venea sa cred ce se intampla acolo: Tatiana a fost lasata sa moara pe strada aia!
Asasina, de un sange rece de care n-am mai vazut, isi tragea Audi A8 sa stea mai bine si nega orice vina in fata camerei de filmat, de parca Tatiana ar fi zburat de pe trecere tocmai unde se afla in momentul acela, asa, printr-o intamplare inexplicabila. Ce "oameni" mai traiesc pe lumea asta!
Daca pana acum vi se pare groaznic, ce ziceti de asta? Sora Tatianei, Ludmila, care este si ea studenta in Bucuresti a fost pusa in situatia de a face rost de 1700 euro pentru a-si putea lua sora acasa si a o inmormanta. Procedurile astea birocratice sunt foarte scumpe, iar de la consulatul Republicii Moldova i s-a refuzat orice fel de ajutor. A doua zi dupa tragedie, colegi si prieteni de-ai surorilor au colectat bani pentru a o ajuta pe Ludmila. Azi am aflat ca rectoratul Universitatii din Bucuresti, unde invata Tatiana, a promis sa ia asupra sa cheltuielile.
UNTB este alaturi de familia Duplei, ne exprimam condoleantele pe aceasta cale, cu speranta sincera ca, asasina va fi trasa la raspundere asa cum scrie legea. Dumnezeu s-o ierte pe Tatiana!

Niciun comentariu: